Summering fredag 24/4-09

Frukost: -


Lunch: 1 tunnbröd+smör+färskost
             cola light


Middag: 2 palt+smör+lingonsylt
               cola light


Övrigt: lösgodis 16:-
           


Motion: 1 morgonpromenad ca 20 min
              1 dagpromenad 1h och 50 min


tunnbrödmackan var onödig, eftersom jag ändå åt middag som var onyttig.

men jag hade inte tänkt äta det till middag. men jag var på affären och vart så sugen. och jag åt middag vid nio tiden. hade kunnat äta ett äpple och sen sova, men inbillade mig att det var okej för att det var fredag pch helg. jaja.

Idag är det lördag och klockan är snart sju. Klockan åtta börjar Robinsson och jag har bara ätit en räkmacka i matväg idag. däremot har jag köpt lösgodis. Och just därför ska jag inte äta någon middag.

Tänkte som sagt se Robinsson klockan åtta och sen gå ut på en kvällspromenad. sedan duscha och sova. Jag måste lyckas!!!!!!!!

Imorgon ska jag göra en helt vegetarisk lunch som jag ska dela upp i två delar. Jag har köpt vegetariska nuggets, till det ska jag äta sallad och tzatsiki. Tänkte steka 4 nuggets. och äta häften innan långpromenaden och den andra halvan sen.


Planering för morgondagen:

Kliva upp
gå på morgonpromenad
bara te till frukost
gå och sola
Göra lunchen, äta halva
Gå långpromenad
äta resten av lunchen
Slinga håret på en kompis.
kvällspromenad
EJ köpa lösgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0