Onsdag

hej o hå


idag känns som en bra dag.

Imorse gick jag o vovven ut, sen när jag kom hem så drack jag bara te.

Klockan 11, två timmar senare, gick jag och mötte en gammal kollega och vi käkade lunch. jag åt en halv tex mex tallrik.

Efter en sväng på stan så gick jag hem, bytte om och tog med mig vovven ut på en nästan två timmar lång promenad.
Jag var så sjukt slut när jag kom hem. och det enda jag kunde tänka på var iskallt citron vatten och ett äpple. och det var gooooottt!!!

Klockan är cirka fem nu och jag är inte direkt hungrig. Skulle vilja skita i att äta. Men blir jag as hungrig måste jag äta. Men funderar då på att bara äta en tunnbrödmacka (hård) med smör. Läste någonstanns att det innehåller cirka 40-50 kcal för tunnbröd. Undra om det stämmer.


Men jag ska börja slinga håret snart. så jag har det jag gör ett tag.

Funderar även på att börja äta lunch och ingen frukost eller middag. om jag skulle äta nån sallad till lunch så är det lättare att gå långpromenaden. och frukosten är ganska onödig ignetligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0