Hej igen

Imorse åkte min fina kille och jag är tilbaks på ruta ett, nästan. på den korta tid han vart hemma har jag gått upp 2 kilo. och det märks. Jag väger nu 59 kg. okej, 1 ½ kilo. Jag blir såååååå less på mig själv. och så klart sätter sig allt på midjan. så nu kan jag inte ha jenas och ett ribbat linne, som jag hade när min sambo kom hem.

Så jag tänker inte ens göra matdagbok över veckan som var. Jag kan säga att jag frossat i fet mat, dricka, godis, tårta, ostbågar, chips och ballerina kex. Jag har ätit och tryckt ut magsäcken så jag har haft ont i den, men ändå äter jag.

Imorgon ska jag lägga upp min vikt och mätning från i torsdags.

Och nu ska jag lägga upp dagens summering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0