Fredag 10/4-09

 hej på er=)


jag har som sagt haft problem med internett, men nu funkar det=)

Så nu har jag skrivit upp alla summeringar sen i söndags.


Så blir det en prövning att äta bra, när man har sin sambo hemma. Men jag ska fan kämpa.


Det har blivit ändrat med min utlandsresa med mamma. Hon kan inte åka och min kille ska åka med mig istället. Och då blir det ännu viktigare att se bra ut. 20 Maj bär det av, och då skaaaaaa jag väga 55 kg.

Min hund är lite slö. Så hon är inte intresserad av att powerwalka på morgonen. Så nu när min kille är hemma, får han gå ut med henne på morgonen och så jag kan powerwalka en halvtimme. Ska kanske utöka det lite. till 40 min sen längre o längre. Såg en tjej som joggade imorse, så då blev jag sugen på det. Men jag måste framför allt ha en sportbh. Sen vill jag också börja springa lite lätt.

imorse Tänkte jag äta pulver till frukost, men min kille ville att jag skulle äta frukost med han. Så det blev en hårdmacka med ett ägg och te. Kändes lite mycket, men det var ju nyttigt iallafall.

Och denna jävla Påsk. Andra och framför allt en själv, inbillar sig att godis är ett  måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0