Fett med abstinens

Åh vilken jobbig dag det vart idag.

Min hund är dålig och spyr så jag tycker synd om henne.

Sen vid elva i morse gick jag in på stan och skulle lämna igen några paket på posten. köpte även slingmedel. sugen på att bli ljus igen. efter det gick jag in på mataffären. och just då var jag ganska mätt från pulvret och det klockan tio. Så jag tittade på godiset som såg helt udnebart ut. Men så köpte jag läkerol och nå tuggummin med jordgubbssmak.


När jag skulle gå på min längre promenad så orkade jag nästan inte gå, så det blev kanske bara en 40 minuter eller nått. jag tror att det är för att jag åt lite igår och imorse. Jag känner mig lixom helt slut i kroppen.



Och om typ 45 min ska jag äta min lunch. men jag måste säga att jag är såååå sjukt sugen på fet mat och godis... speciellt godis. till och från känner jag mig helt säker på att jag ska gå och köpa. Jag vill ju inte bryta det här, men jag har sånt jävla sug. åhh....

Ja jag ska äta pulvret, halva bananen och kromtabletten vid tre så får vi se om jag ändrat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0