ÅHHHHH

Jag är så nära att ge upp den här dagen. Imorse kändes det helt okej. Men idag åt jag 2 ägg till lunch istället för pulver. Och det känns som att det är det som  gjort att jag har värsta cravings.

För nu har jag ätit och så och vill ha mer. jag är sugen på nachos och godis....
fan fan fan fan.

Plus att all reklam från mat butikerna kom idag. och jag tycker allt ser så gott ut. vill så gärna ha mat. riktig fet mat. ändå var det bara två dagar sen jag åt pizza....


Jag hitta en blogg:

halsofreak.blogg.se


Hon har massa smarriga recept och allt är nyttigt. Där såg jag att hon gjort en hårdmacka med makrill och keso. Kanske jag skulle göra en sån till middag. nyttigt, inte lika nyttigt som  pulver kanske. Måste googla på det.

fan min kille kommer på onsdag och jag vill ju bara vara smal!!!


Och som jag sa tidigare så är jag svagare idag, jag gick e promenad på dagen på 40 min eller nått, men det var tungt. och jag orkar inte göra några ben eller mag övninar. jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0