Åhhh

jag har sånt abstinens! helt galet.


Överväger till och från att gå till affären...


Men klockan sju ska hunden ha mat, halv åtta är det Hitta hem, klockan åtta är det Sthlm/Arlanda, sen är det en timme mellan nio och tio, kanske kan prata med killen. Klockan tio är det en dokumentär på trean om Size zero. Är alltid intressant.

Sen är det lägg dags och affären har redan stängt. Varför måste en affär som ligger 500 meter ifrån mig stänga 22.00?????
Tänk om den kunde stäng 19 eller 20 iallafall. då skulle det vara lättare. Det är inte så att jag skulle gå i 20 minuter för att komma till nästa affär....


fuckfuckfuck.. jag måste klara mig.

Ska tillägga att jag ätit 6 st mint Mentos. och det är vad jag kollat upp lite mer än 75kcal. en hel rulle är 150 kcal.
Men mitt sötsug gör mig galen. Vill skita i allt och bara gå och köpa.

Och så tänker jag att det är ju ändå sista april, Valborg. och jag ska inte göra nått, då måste man väl få köpa godis.... som att det vore en anledning.


Nej, nu ska jag söka ett jobb sen göra iordning hundens mat vid halv sju, lite tidigare. sen går jag på promenad till Hitta hem börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0